P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:
- uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki,
- pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji,
- sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert,
- negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami,
- sporządzanie zleceń i umów handlowych,
- udoskonalanie procesów zakupowych,
- ścisła kooperacja z pozostałymi działami firmy - głównie z działem realizacji kontraktów oraz finansowym,
- dbałość o dobre relacje handlowe z dostawcami/podwykonawcami,
- tworzenie i utrzymanie bazy dostawców/podwykonawców.
- wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne,
- 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne,
- konsekwencja i skuteczność w realizowaniu powierzonych zadań,
- odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy zespołowej oraz umiejętność przekazywania wiedzy innym pracownikom,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
- udział w ciekawych przedsięwzięciach,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Podobne oferty:
22.02.2025
Specjalista ds. rozwoju ODIDO
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz, Aleja Wojska Polskiego 7
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi należącymi do sieci franczyzowej ODIDO, w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu oraz udzielanie wsparcia w prowadzeniu placówki, właścicielowi...
21.02.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym - Handlowiec
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,...
21.02.2025
Key Account Manager
Firma: SMARTLUNCH S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami Analiza i monitorowanie potencjału...