Nasza firma zajmuje się handlem grzybami, owocami i warzywami sezonowo
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i dostawców oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
- Wdrażanie nowych produktów i asortymentów do oferty sprzedażowej, w tym analiza rynkowa i przygotowanie strategii.
- Kalkulacja cen, negocjowanie warunków handlowych oraz przygotowywanie ofert i umów.
- Monitorowanie rynku, analiza konkurencji i trendów w branży handlowej.
- Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników działań handlowych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Doskonała znajomość języka angielskiego (poziom C1/C2).
- Minimum 2 lata doświadczenia w aktywnej sprzedaży lub handlu.
- Udowodnione umiejętności negocjacyjne i budowania długotrwałych relacji biznesowych.
- Mile widziane doświadczenie w branży owocowo-warzywnej.
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego oraz obsługa programu Subiekt.
- Służbowy telefon, laptop, samochód służbowy pod kątem wyjazdów firmowych.
- Możliwość premiowania oraz systematycznego podnoszenia wynagrodzenia podstawowego.
Podobne oferty:
07.09.2025
Specjalista ds. handlowych
Firma: Konsorcjum Stali S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i podtrzymanie relacji handlowych z już istniejącymi klientami Pozyskiwanie zapytań od klientów oraz składanie ofert Nasze...
06.09.2025
Ekspert Sklepu ds. Handlowych
Firma: Carrefour Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twoje zadania: Rozdzielanie zadań pracownikom i pilnowanie ich wykonania (zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, higieny itp.). Pomoc koordynatorowi sklepu w organizacji pracy. Dbanie o dobry wygląd sklepu. Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta. Podejmowanie działań, aby sklep osiągał dobre wyniki. Zarządzanie...
04.09.2025
Specjalista ds. handlowych
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach monitorowania rynku i analizy konkurencji realizacja założonego planu sprzedaży...