Specjalista ds. Kluczowych Klientów

GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych Agentów Działu Retencji, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy.
  • Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami.
  • Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów.
  • Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami.
  • Realizacja i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów sprzedażowych.
  • Rozwiązywanie problemów i konfliktów z klientami.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum rok w sprzedaży telefonicznej.
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami
  • Dbałość o szczegóły.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne, słuchania, prezentacji i sprzedaży.
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Pakiet relokacyjny wraz z przelotem i zakwaterowaniem na start.
  • Szkolenia z zakresu rynków finansowych i wsparcie rozwoju.
  • Dostęp do świadczeń żywnościowych, lokalnych zniżek oraz budżetów motywacyjnych z nagrodami.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w dużym, otwartym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

06.05.2025

Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

Firma: Benefit Systems SA

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy? Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz...

Więcej informacji

30.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego Znajomość...

Więcej informacji

26.04.2025

Referent ds. klientów kluczowych

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

Lokalizacja: dolnośląskie / Jelcz-Laskowice

Obsluga biura terenowego w zakresie serwisu odzieży roboczej, przyjmowanie zamowień, rozdzial odzieży roboczej, przyjmowanie reklamacjiPraca jednozmianowa, w godz. 6-14Miejsce wykonywania pracy, Jelcz-Laskowice ul.Inżynierska 3 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia