- obsługa połączeń wychodzących
- nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
- przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- wprowadzanie danych do systemu
- biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie
- orientacja na klienta
- szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
- skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
- umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy
- wynagrodzenie podstawowe + bonus 1500 zł!
- pracę w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek 09:00-20:00, sobota 11:00-17:00)
- pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina
- kompleksowe szkolenie wprowadzające
Podobne oferty:
27.07.2025
Specjalista ds. Współpracy z Przewoźnikami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów
Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami transportowymi Negocjowanie warunków współpracy Poszukiwanie optymalnych rozwiązań spedycyjnych Utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami transportowymi Współpraca z innymi działami w firmie Komunikatywność i swoboda w rozmowach telefonicznych Doświadczenie w...
27.07.2025
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
DOBIERANIE NARZĘDZI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGODNIE Z PROCEDURAMI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU ZAISTNIAŁYCH PROBLEMÓW Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA KLIENTA ONLINE Wymagania inne: • BARDZO DOBRA...
27.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować...