Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji
Miejsce pracy: Rekowo Górne, k. Redy
Możemy Ci zaoferować:
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie
  • dofinansowanie do wczasów
  • zapomogę świąteczną
  • dofinansowanie karty Multisport
  • podstawową opiekę medyczną i dofinansowanie do pakietów medycznych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • jasne kryteria awansowania
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, pomiędzy 7.00 a 9.00 i krótsze piątki
  • możliwość udziału w bezpłatnych inicjatywach sportowych lub kulturalnych
Zakres Twoich obowiązków:
  • przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów
  • raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych
  • organizowanie spotkań poreklamacyjnych
  • inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
  • prowadzenie dokumentacji jakościowej
  • kontakt z klientem, prowadzenie cyklicznych wideokonferencji z klientami
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
  • podstawowej znajomości rysunku technicznego
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności rozwiązywania problemów
  • umiejętności pracy w zespole
Mile widziane:
  • znajomość norm, systemów i dokumentów jakościowych
  • doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
Do przesyłanych dokumentów należy dołączyć klauzule o ochronie danych osobowych.

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zoeller Tech Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Administratorem danych jest Zoeller Tech Sp. z o.o. z siedzibą w Rekowo Górne 84-123, Nowa 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.

Podobne oferty:

21.11.2024

Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

Firma: Larix Sp. S.K.A.

Lokalizacja: śląskie / Buczkowice, koło Bielska-Białej

Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej. Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z...

Więcej informacji

19.11.2024

Specjalista ds. reklamacji

Firma: VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Teresin

Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni...

Więcej informacji

05.11.2024

Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Firma: T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Domaniewska 52

Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia