- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie
- dofinansowanie do wczasów
- zapomogę świąteczną
- dofinansowanie karty Multisport
- podstawową opiekę medyczną i dofinansowanie do pakietów medycznych
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- jasne kryteria awansowania
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, pomiędzy 7.00 a 9.00 i krótsze piątki
- możliwość udziału w bezpłatnych inicjatywach sportowych lub kulturalnych
- przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów
- raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych
- organizowanie spotkań poreklamacyjnych
- inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
- prowadzenie dokumentacji jakościowej
- kontakt z klientem, prowadzenie cyklicznych wideokonferencji z klientami
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
- podstawowej znajomości rysunku technicznego
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- umiejętności rozwiązywania problemów
- umiejętności pracy w zespole
- znajomość norm, systemów i dokumentów jakościowych
- doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
Podobne oferty:
21.11.2024
Pracownik Biurowy Dział Reklamacji
Firma: Larix Sp. S.K.A.
Lokalizacja: śląskie / Buczkowice, koło Bielska-Białej
Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej. Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z...
19.11.2024
Specjalista ds. reklamacji
Firma: VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Teresin
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni...
05.11.2024
Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine,...