Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Pruszków
Opis stanowiska:
  • Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz;
  • Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta;
  • Kontrola spłaty należności;
  • Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel);
  • Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w tym bieżące wsparcie specjalistów;
  • Rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień;
  • Monitorowanie realizacji zleceń realizowanych przez specjalistów od momentu ich przyjęcia do finalizacji;
  • Rozwiązywanie problemów operacyjnych, zarówno wewnętrznych, jak i zgłaszanych przez klientów;
  • Rozpatrywanie reklamacji i eskalacji zgłaszanych przez klientów, partnerów handlowych;
  • Monitorowanie jakości obsługi oraz efektywności finansowej realizowanych zleceń;
  • Aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania Logistyką Kontraktową w obszarze Usług;
  • Inicjowanie i wspieranie działań doskonalących w celu optymalizacji kosztów i zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klientów;
  • Bezpośrednia współpraca z klientem;
  • Wsparcie w procesie realizacji zamówień oraz specyficznych usług dodatkowych dla klientów (VAS);
  • Zarządzanie odchyleniami i błędami procesów;
  • Optymalizacja procesów i udział w projektach usprawniających;
  • Telefoniczna obsługa klienta (połączenia przychodzące);
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta;
  • Rejestracja i obsługa zleceń zgłaszanych przez klientów w dedykowanym systemie;
  • Współpraca z innymi działami 
Wymagania:
  • 2-5 lat doświadczenia zawodowego w logistyce lub łańcuchu dostaw;
  • Praktyczna znajomość magazynowania, dystrybucji i obsługi klienta;
  • Praktyka pracy w zespołu oraz wspieraniu go w realizacji zadań;
  • Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, przewoźnikami oraz innymi partnerami biznesowymi;
  • Dojrzałość biznesowa, dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
  • Zdolność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów operacyjnych;
  • Orientacja na cel i ciągłe doskonalenie, chęć nauki i zdolność przyjmowania nowej wiedzy

Mile widziane:

  • znajomość branży TSL oraz wykształcenie kierunkowe tj. transport lub logistyk
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie;
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia;
  • Zwrot kosztów za telefon służbowy oraz podróże służbowe;
  • Dodatkowy pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport);
  • Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej, spotkania integracyjne, kawa/herbata;
  • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Biuro pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Zgodnie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z s2024 r. poz. 928), Spółka informuje, że posiada procedurę zgłoszeń wewnętrznych „Procedura zgłaszania przypadków naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SP Europe sp. z o.o.”, dostępny na stronie internetowej https://speautoparts.com/

Podobne oferty:

11.08.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...

Więcej informacji

11.08.2025

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych. Komunikowanie...

Więcej informacji

11.08.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia