- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej.
- Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień.
- Tworzenie i aktualizacja baz klientów.
- Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży.
- Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
- Dobra znajomość programu Subiekt GT oraz pakietu Microsoft Office.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i dokładność w działaniu.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub znajomość programów graficznych (np.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Stabilną i pełnoetatową pracę od poniedziałku do piątku (8:00–16:00).
- Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie zespołu.
- Przyjazną atmosferę oraz pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
- Niezbędne narzędzia pracy i jasno określony zakres obowiązków.
Podobne oferty:
21.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży (branża techniczna)
Firma: Twelve Electric Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w pracy biurowej, która potrafi efektywnie komunikować się z klientami i sprawnie korzysta z komputera oraz oprogramowania biurowego. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, przygotowywanie ofert handlowych i przyjmowanie zamówień,...
21.11.2025
Lider elektroniki z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i potrafi znaleźć rozwiązanie...
20.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w celu usprawnienia procesów...