Ogłoszenie numer: 10016335, z dnia 2025-06-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi i Rozwoju Klienta (z j. rumuńskim)
Miejsce pracy: Kraków, Business Center O3
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami z przypisanego portfela w celu rozwoju współpracy i doradztwa produktowego
- Wsparcie klientów w planowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych
- Rozwijanie bazy klientów oraz zwiększanie sprzedaży usług
- Budowanie długofalowych relacji poprzez dostosowywanie ofert do potrzeb klienta
- Realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych
Wymagania
- Znajomość języka rumuńskiego i angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętności sprzedażowe oraz nastawienie na cel
- Swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym
- Gotowość do pracy stacjonarnej lub relokacji do Warszawy
Oferujemy
- Prywatna opieka medyczna (w tym okulista i stomatolog)
- Karta sportowa i elastyczne godziny pracy
- Dodatkowe dni urlopu
- Wsparcie w nauce języków oraz możliwość dofinansowania kursów sprzedażowych
Podobne oferty:
30.06.2025
Przedstawiciel handlowy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Stara Wieś Pierwsza
według umowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:
30.06.2025
Przedstawiciel handlowy
Firma: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO SZLAGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów
Obsługa istniejącej bazy handlowej, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, na pełny etat, jednozmianowa w godz. 07:00-15:00. Praca na terenie województwa małopolskiego i śląskiego. Do dyspozycji samochód służbowy. Kontakt z pracodawcą osobisty: 34-120 Andrychów,...
30.06.2025
Przedstawiciel Firmy
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętność obsługi komputera (bardzo...