Nasza misja:
- Z miłości do człowieka i w zgodzie z naturą poprawiać jakość życia, edukując i tworząc bezpieczne oraz skuteczne preparaty o prozdrowotnych właściwościach.
- kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim)
- wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych
- koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia
- ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i zapewnienie wysokiego standardu ich rozwiązywania
- wsparcie Działu Handlowego w realizacji jego celów
- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
- minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze polskich i zagranicznych klientów B2B
- komunikatywność – otwartość oraz umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji, umiejętność pracy w zespole;
- wykształcenie min. średnie
- znajomość Google Drive/ pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
- umiejętność priorytetyzacji zadań
- bardzo dobra organizacja pracy, analityczne myślenie, podzielność uwagi, kojarzenie faktów, dokładność w wykonywaniu zadań
- znajomość programów typu ERP i CRM
- znajomość branży suplementów diety
- umowa o pracę;
- praca w godzinach 7.00- 15.00 w dobrze skomunikowanej lokalizacji (w pobliżu przystanku PKM Matarnia)
- dofinansowanie karty Multisport;
- dofinansowanie do ubezpieczenia i prywatnej opieki lekarskiej;
- dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
- gwarancja rozwoju osobistego i zawodowego, nabywanie nowej wiedzy, dostęp do kursów i szkoleń branżowych;
- rabat pracowniczy na produkty Aura Herbals
Podobne oferty:
21.02.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Kielno
Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa urządzeń biurowych.-...
21.02.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta Realizacja celów...
21.02.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...