Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Jako Aura Herbals tworzymy produkty prosto dla zdrowia. Droga do zaufanej marki rozpoczęła się od produkcji ekologicznej żywności. Wiedząc, że organizm ludzki nie wszystkie najważniejsze składniki i mikroelementy jest w stanie otrzymać z pożywienia, a także w związku ze zmieniającym się stylem życia, postanowiliśmy rozpocząć produkcję suplementów diety. Marce zaufało już tysiące osób, w tym Klienci aptek i dużych sieci drogeryjnych. Wszystkie produkty tworzymy z miłości do natury, zdrowia i ludzi. Tak, aby w prosty i bezpieczny sposób nasi Klienci mogli uzupełnić dietę w niezbędne witaminy, minerały i cenne składniki aktywne.
 
Nasza misja:
  • Z miłości do człowieka i w zgodzie z naturą poprawiać jakość życia, edukując i tworząc bezpieczne oraz skuteczne preparaty o prozdrowotnych właściwościach.
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim)
  • wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych
  • koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia
  • ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i zapewnienie wysokiego standardu ich rozwiązywania
  • wsparcie Działu Handlowego w realizacji jego celów
  • aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
Wymagania:
  • minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze polskich i zagranicznych klientów B2B 
  • komunikatywność – otwartość oraz umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji, umiejętność pracy w zespole;
  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość Google Drive/ pakietu MS Office;
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
  • umiejętność priorytetyzacji zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy, analityczne myślenie, podzielność uwagi, kojarzenie faktów, dokładność w wykonywaniu zadań
Mile widziane
  • znajomość programów typu ERP i CRM
  • znajomość branży suplementów diety
Oferujemy:
  • umowa o pracę;
  • praca w godzinach 7.00- 15.00 w dobrze skomunikowanej lokalizacji (w pobliżu przystanku PKM Matarnia)
  • dofinansowanie karty Multisport;
  • dofinansowanie do ubezpieczenia i prywatnej opieki lekarskiej;
  • dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
  • gwarancja rozwoju osobistego i zawodowego, nabywanie nowej wiedzy, dostęp do kursów i szkoleń branżowych;
  • rabat pracowniczy na produkty Aura Herbals 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

21.02.2025

Pracownik ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Lokalizacja: pomorskie / Kielno

Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa urządzeń biurowych.-...

Więcej informacji

21.02.2025

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta Realizacja celów...

Więcej informacji

21.02.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia