- Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
- Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
- Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
- Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
- Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
- Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Umowa o pracę.
- Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie.
- Ciekawe szkolenia.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
- Akademia CNX z programem mentoringowym.
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Podobne oferty:
29.07.2025
Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin, Czechów
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? Idealnie dobrany podkład to challenge, którego podejmiesz się z przyjemnością? Jeśli na te pytania...
29.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: NOUVION sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Szamotuły
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży, Realizowanie przychodzących zamówień do systemu, śledzenie zamówień w systemie...
29.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego...