- Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
- Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
- Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
- Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
- Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
- Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
- Ciekawe szkolenia (e-learning Concentrix University, LinkedIn Learning).
- Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse (Concentrix Academy).
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych.
Podobne oferty:
03.09.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: EARLY2PAY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Pisz
bieżąca obsługa informatyczna klientów, wystawianie faktur za świadczone usługi, prowadzenie działań windykacyjnych w zakresie nalezności, wprowadzanie i aktualizacja rozkładów jazdy Wymagania inne:
03.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Lokalizacja: mazowieckie / Granica
- obsługa biura- obsługa klienta studia- prace administracyjne- sprzedaż kosmetyków fitnness i wellness- umawianie spotkańDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 90 dni (min. 1/2 etatu) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
03.09.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag
Lokalizacja: lubelskie / Dęblin
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: