- Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości.
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy.
- Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych.
- Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań.
- Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi.
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1).
- Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumiały.
- Logika i zdolność do rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia i szybka umiejętność pisania.
- Gotowość do pracy na pełen etat.
- Umowę o pracę i możliwość rozwoju.
- Atrakcyjny pakiet benefitów i szkoleń.
- Jasne ścieżki awansu i programy mentoringowe.
- Dostęp do szkoleń online.
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
- Inicjatywy integrujące zespół i promujące różnorodność.
Podobne oferty:
12.08.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...
12.08.2025
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel); Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w...
12.08.2025
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży, Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego, Współpraca z działem obsługi klienta...