Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office

Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości.
  • Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy.
  • Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych.
  • Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań.
  • Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1).
  • Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumiały.
  • Logika i zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość, empatia i szybka umiejętność pisania.
  • Gotowość do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i możliwość rozwoju.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i szkoleń.
  • Jasne ścieżki awansu i programy mentoringowe.
  • Dostęp do szkoleń online.
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
  • Inicjatywy integrujące zespół i promujące różnorodność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

04.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Firma: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie zleceń Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji...

Więcej informacji

04.09.2025

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...

Więcej informacji

04.09.2025

Client Support Specialist with French

Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia