REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw w świecie zajmujących się recyklingiem i kompleksową gospodarką odpadami. Działa w 34 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny już od 32 lat, jest liderem w swojej branży. Działa w blisko 50 miastach na terenie całej Polski. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem na rynku Polskim obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w centrali w Warszawie na stanowisku:
- obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług,
- przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów,
- współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń,
- tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów,
- udział w projektach i inicjatywach poprawiających obsługę Klientów,
- realizacja celów sprzedażowych,
- ścisła współpraca z oddziałami firmy w całym kraju.
- doświadczenie w pracy z Klientem korporacyjnym lub sieciowym,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, Word i PowerPoint,
- skrupulatność, dokładność i umiejętność szybkiego reagowania w niestandardowych sytuacjach,
- komunikatywność i łatwość w pracy zespołowej,
- mile widziana wiedza z zakresu gospodarki odpadami.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wsparcie i szkolenie na starcie,
- samodzielne stanowisko z możliwością realnego wpływu na procesy,
- rozwój zawodowy w profesjonalnym zespole,
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.
Podobne oferty:
16.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
16.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA 100% ZDALNA Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości...
16.12.2025
Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta
Firma: Amlux Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ochota
Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów Przygotowanie rozliczeń z klientami Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem Weryfikacja zamówień na obiektach w zakresie...