REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw w świecie zajmujących się recyklingiem i kompleksową gospodarką odpadami. Działa w 34 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny już od 32 lat, jest liderem w swojej branży. Działa w blisko 50 miastach na terenie całej Polski. W związku z dalszym dynamicznym rozwojem na rynku Polskim obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w centrali w Warszawie na stanowisku:
- obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług,
- przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów,
- współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń,
- tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów,
- udział w projektach i inicjatywach poprawiających obsługę Klientów,
- realizacja celów sprzedażowych,
- ścisła współpraca z oddziałami firmy w całym kraju.
- doświadczenie w pracy z Klientem korporacyjnym lub sieciowym,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, Word i PowerPoint,
- skrupulatność, dokładność i umiejętność szybkiego reagowania w niestandardowych sytuacjach,
- komunikatywność i łatwość w pracy zespołowej,
- mile widziana wiedza z zakresu gospodarki odpadami.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wsparcie i szkolenie na starcie,
- samodzielne stanowisko z możliwością realnego wpływu na procesy,
- rozwój zawodowy w profesjonalnym zespole,
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.
Podobne oferty:
26.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U...
26.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2
Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę? Potrafisz korzystać z bazy...
26.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...