- odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe,
- obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
- jesteś komunikatywny/a,
- cechuje Cię zorientowanie na cel oraz klienta,
- potrafisz budować relacje,
- lubisz pomagać innym.
- godzinową stawkę gwarantowaną 28,10 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
- profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań - przed przystąpieniem do samodzielnego wykonywania obowiązków przejdziesz przez pakiet wdrożeniowy przygotowany przez naszych Trenerów wewnętrznych,
- możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość awansu w strukturach firmy - wszyscy nasi specjaliści są pozyskani drogą rekrutacji wewnętrznych,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- praca w pełnym wymiarze godzinowym,
- pracę w samym centrum miasta - dotrzesz do nas bez problemu komunikacją miejską.
Podobne oferty:
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji. Nasze oczekiwania: łatwość w nawiązywaniu...
20.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
zmiana nocna Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli: jesteś...
19.11.2024
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Grupa Outworking
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla optymalizacji obsługi...