Ogłoszenie numer: 10266020, z dnia 2025-09-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Medyczna
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów – gabinetów ortodontycznych
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio usług i produktów
- Wsparcie przedstawicieli medycznych pracujących w terenie
- Przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów
- Łatwość w nawiązywaniu relacji i wysoka kultura osobista
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Doświadczenie w pracy jako rejestrator/ka medyczny/a, asystent/ka lub higienista/ka stomatologiczny/a - mile widziane
- Znajomość branży ortodontycznej - mile widziane
- Obsługa programu Comarch XL - mile widziane
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Motywujący system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjny pakiet benefitów
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...