Telefoniczna i mailowa Obsługa Klientów w zakresie produktów marki Volkswagen – oto główny cel stanowiska Specjalisty do spraw kontaktów z klientami w prężnie rozwijającym się dziale Contact Center naszej stacji dealerskiej.
Specjalista ds. obsługi klienta ma nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, poprzez swoje zdolności komunikacyjne zachęcić go do wizyty w salonie, zapoznania się ofertą, a także poprzez zbadanie jego potrzeb, zapewnić obsługę doradcy z odpowiedniego działu w firmie.
Czekamy właśnie na Ciebie - Jeśli nawiązywanie kontaktów biznesowych nie stanowi dla Ciebie trudności.
Nie martw się brakiem wiedzy dotyczącym marki - oferujemy kompleksowy program szkoleń, który wyposaży Cię w wiedzę niezbędną na tym stanowisku.
- Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat,
- Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów firmy,
- Dbałość o poprawne wprowadzanie danych do systemu,
- Wykonywanie połączeń wychodzących w ramach kampanii sprzedażowych, serwisowych i innych,
- Tworzenie i aktualizacja baz danych,
- Udział w organizowanych szkoleniach,
- Kontakt posprzedażny.
- Doświadczenia w obsłudze klienta lub w telemarketingu/call center,
- Wysokiej kultury osobistej oraz doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
- Nienagannej dykcji,
- Co najmniej dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Doświadczenie w pracy z CRM - będzie dodatkowym atutem,
- Znajomości języka obcego na poziomie min. B1 (najchętniej angielskiego lub niemieckiego) – będzie dodatkowym atutem,
- Posiadania prawa jazdy kategorii B – będzie dodatkowy atutem.
- Zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w dobrej atmosferze, w zgranym i doświadczonym zespole,
- Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie wraz z system premiowym uzależnionym od wyników,
- Szkolenie wstępne oraz szkolenia uzupełniające,
- Pracę w firmie, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się wysoką renomą na całym świecie i codziennie dostarczają wielu emocji!
Podobne oferty:
31.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Usług Logistycznych
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów
Zadania: Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, Negocjacje handlowe oraz realizacja założonych planów sprzedażowych, Aktywne działanie w międzynarodowym środowisku transportowym. Wymagania: Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1), Umiejętność budowania i podtrzymywania...
31.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Firma: Malon Group Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Piłsudskiego 74
Aktywne poszukiwanie i angażowanie nowych klientów, w tym poprzez organizację konferencji i szkoleń. Precyzyjne zarządzanie danymi klientów w systemie CRM, w tym wprowadzanie i aktualizacja informacji. Tworzenie spersonalizowanych szablonów ofert oraz ich efektywna rejestracja i archiwizacja. Nadzór nad wszelkimi...
27.01.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie bazą danych...