- Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami
- Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta
- Kontrola poprawności zamówień
- Utrzymywanie pozytywnych relacji
- Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
- Płynna komunikacja w języku niemieckim (poziom min. B2)
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w systemach komputerowych i telefonicznych
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem
- Stabilną pracę biurową
- Atrakcyjny system premiowy
- Kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- Zdrową atmosferę pracy
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Owoce
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Kawa / Herbata
- Dofinansowanie wypoczynku
Podobne oferty:
23.12.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice, Centrum
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...
23.12.2025
Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5
Aplikuj jeżeli: posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz cechuje Cię empatia, swobodnie porozumiewasz się w j. angielskim - min. poziom B2, zależy Ci na pracy w stabilnej firmie (jesteśmy od ponad 25 lat na rynku), jesteś osobą dobrze...
23.12.2025
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What...