- Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami
- Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta
- Kontrola poprawności zamówień
- Utrzymywanie pozytywnych relacji
- Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
- Płynna komunikacja w języku niemieckim (poziom min. B2)
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w systemach komputerowych i telefonicznych
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem
- Stabilną pracę biurową
- Atrakcyjny system premiowy
- Kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- Zdrową atmosferę pracy
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Owoce
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Kawa / Herbata
- Dofinansowanie wypoczynku
Podobne oferty:
21.05.2025
Specjalista ds. Wynajmu
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, lotnisko
Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja płatności Bieżąca praca administracyjna Dbanie o pozytywny...
21.05.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
21.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera. Wymagania: Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi...