Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0288
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon), mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż; zakres obowiązków: obsługa zapytań klientów sklepu internetowego oraz marketplaceów (Allegro, eBay, Amazon) poprzez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, płatnościami, reklamacjami i zwrotami, współpraca z magazynem oraz działem logistycznym w celu monitorowania realizacji zamówień i dostaw, monitorowanie i zarządzanie opiniami oraz ocenami klientów na marketplaceach, dbanie o wysoką jakość obsługi i budowanie pozytywnego wizerunku marki, wprowadzanie i aktualizacja informacji o produktach w systemach e-commerce, analiza i raportowanie najczęstszych problemów klientów w celu optymalizacji procesów, wsparcie w zakresie prostych działań administracyjnych związanych ze sprzedażą online; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa Internetu
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: obsługa klienta i techniki sprzedaży


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon)[Inne] : Mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Podobne oferty:

19.04.2025

Specjalista obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...

Więcej informacji

19.04.2025

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych i poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa klientów biznesowych – od...

Więcej informacji

19.04.2025

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski Obsługa...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia