Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1827
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Podobne oferty:

11.07.2025

Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z językiem litewskim

Firma: AUTO1 Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Połczyńska 31A

Zadania: Codzienny kontakt z partnerami handlowymi i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących spraw Obsługa zgłoszeń i roszczeń zgodnie z procedurami firmy Współpraca z zespołami w różnych krajach Europy Przygotowywanie analiz, zestawień i rekomendacji w ramach prowadzonych projektów Wymagania: Wykształcenie średnie...

Więcej informacji

11.07.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...

Więcej informacji

11.07.2025

Customer Service Professional with German

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia