Ogłoszenie numer: 9864115, z dnia 2025-05-10
"UNEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds obsługi klienta i agenta
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Nr Ref.: StPr/25/0122
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową
- Współpraca z innymi działami firmy
- Prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie
- W zakresie obowiązków nie jest sprzedaż
Wymagania
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
- Wykształcenie średnie
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Sprawna obsługa komputera
- Dokładność
- Samodzielność
- Odpowiedzialność za realizowane zadania
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym
Godziny pracy: 8-16, 9-17, 10-18
Podobne oferty:
10.05.2025
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek
Telefoniczna obsługa klientów i przedstawianie oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Przygotowywanie ofert handlowych po rozmowie z klientami. Raportowanie danych i wyników pracy w systemie CRM. Prace administracyjne związane z obsługą klientów. Komunikatywność i...
10.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...
10.05.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: ,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz
Lokalizacja: podkarpackie / Łańcut
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center, obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD