Ogłoszenie numer: 10105993, z dnia 2025-08-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań
- Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych
- Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie
- Współpraca z innymi działami
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej i rozliczeniach
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość komputera i pakietu MS Office
- Dokładność, dobra organizacja pracy, otwartość na naukę
- Mile widziane: znajomość Salesforce, Metii, Autopay, orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy
- Szkolenia, rozwój zawodowy i udział w projektach
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie posiłków, wypoczynku, karta MultiSport
- Zniżki na zakupy
- Program poleceń pracowniczych
- Praca w przyjaznej atmosferze i brak dress codu
- Prezent powitalny, parking, narzędzia pracy
Podobne oferty:
11.08.2025
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Graniczna
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...
11.08.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
08.08.2025
Specjalista ds. reklamacji
Firma: GOOD JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: wielkopolskie / Biały Dwór
wykształcenie średnie zawodowe, znajomość pisania pism reklamacyjnych z zachowaniem oficjalnego języka, doświadczenie jako specjalista ds. reklamacji lub na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, zdolnosci interpersonalne, znajomość j.angielskiego poziom wyższy średnio zaawansowany.- zbieranie informacji potrzebnych...