Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10105993, z dnia 2025-08-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań
  • Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych
  • Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie
  • Współpraca z innymi działami
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej i rozliczeniach
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość komputera i pakietu MS Office
  • Dokładność, dobra organizacja pracy, otwartość na naukę
  • Mile widziane: znajomość Salesforce, Metii, Autopay, orzeczenie o niepełnosprawności

Oferujemy

  • Szkolenia, rozwój zawodowy i udział w projektach
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie posiłków, wypoczynku, karta MultiSport
  • Zniżki na zakupy
  • Program poleceń pracowniczych
  • Praca w przyjaznej atmosferze i brak dress codu
  • Prezent powitalny, parking, narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

11.08.2025

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Graniczna

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...

Więcej informacji

11.08.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

08.08.2025

Specjalista ds. reklamacji

Firma: GOOD JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: wielkopolskie / Biały Dwór

wykształcenie średnie zawodowe, znajomość pisania pism reklamacyjnych z zachowaniem oficjalnego języka, doświadczenie jako specjalista ds. reklamacji lub na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, zdolnosci interpersonalne, znajomość j.angielskiego poziom wyższy średnio zaawansowany.- zbieranie informacji potrzebnych...

Więcej informacji