Ogłoszenie numer: 10281209, z dnia 2025-10-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Kołobrzeska 32
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań
- Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych
- Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie
- Współpraca z innymi działami
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej i rozliczeniach
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość komputera i pakietu MS Office
- Dokładność, dobra organizacja pracy, otwartość na naukę
- Mile widziane: znajomość Salesforce, Metii, Autopay, orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy
- Szkolenia, rozwój zawodowy i udział w projektach
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie posiłków, wypoczynku, karta MultiSport
- Zniżki na zakupy
- Program poleceń pracowniczych
- Praca w przyjaznej atmosferze i brak dress codu
- Prezent powitalny, parking, narzędzia pracy
Podobne oferty:
02.10.2025
Pracownik działu obsługi klienta
Firma: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "MARTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowanie zamówień oraz zamawianie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
02.10.2025
Pracownik ds. Obsługi klienta
Firma: Grupa Pascal
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych, Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi...
01.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...