Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10281209, z dnia 2025-10-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Kołobrzeska 32

 

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań
  • Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych
  • Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie
  • Współpraca z innymi działami
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej i rozliczeniach
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość komputera i pakietu MS Office
  • Dokładność, dobra organizacja pracy, otwartość na naukę
  • Mile widziane: znajomość Salesforce, Metii, Autopay, orzeczenie o niepełnosprawności

Oferujemy

  • Szkolenia, rozwój zawodowy i udział w projektach
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie posiłków, wypoczynku, karta MultiSport
  • Zniżki na zakupy
  • Program poleceń pracowniczych
  • Praca w przyjaznej atmosferze i brak dress codu
  • Prezent powitalny, parking, narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Pracownik działu obsługi klienta

Firma: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "MARTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów

wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowanie zamówień oraz zamawianie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Więcej informacji

02.10.2025

Pracownik ds. Obsługi klienta

Firma: Grupa Pascal

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych, Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi...

Więcej informacji

01.10.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka

Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia