Ogłoszenie numer: 10400094, z dnia 2025-11-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Subskrypcyjnej
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów i prezentowanie oferty usług subskrypcyjnych marki.
- Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję.
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i sprzedażowych.
- Wykorzystywanie technik sprzedażowych oraz proponowanie dodatkowych benefitów klientom.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego (poziom C2) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1–B2).
- Wysoka kultura osobista i umiejętność prowadzenia rozmów z klientem.
- Znajomość pakietu MS Office oraz sprawne korzystanie z komputera.
- Zaangażowanie, motywacja do pracy i chęć rozwoju zawodowego.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Dodatkowe świadczenia – dofinansowanie do wypoczynku i zakupu okularów.
- Wsparcie dla rodziców – świąteczne prezenty dla dzieci.
- Programy wspierające zdrowy styl życia i dobre samopoczucie.
- Dostęp do platform szkoleniowych i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę i pracę w zgranym, międzynarodowym zespole.
Podobne oferty:
15.11.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Relacji z Klientami Indywidualnymi
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w Departamencie Sprzedaży Indywidualnej przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem, sprzedaż produktów LUX MED, realizacja celów sprzedażowych, tworzenie pozytywnej relacji z Klientem. Nasze oczekiwania wobec Ciebie:...
14.11.2025
Telefoniczny Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Yellow House Education S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu, aby wspólnie budować pozytywne relacje z partnerami. Jeśli jesteś komunikatywny, asertywny, masz doświadczenie w obsłudze klienta, potrafisz radzić sobie w stresujących sytuacjach, ta propozycja jest dla Ciebie! Nie jesteśmy wielkim korporacyjnym call center....
14.11.2025
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Budowanie relacji z klientami z Polski. Prezentowanie ofert inwestycyjnych. Wspieranie klientów, zarządzanie relacjami. Współpraca z zespołem dla zwiększenia sprzedaży. Ambicje zawodowe, nastawienie na rozwój. Pozytywne nastawienie, umiejętność nawiązywania kontaktów. Biegła znajomość języka polskiego....