- Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie
- Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta
- Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie zleceń
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i współpraca z zespołem
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Status osoby bezrobotnej lub orzeczenie o niepełnosprawności
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- Wsparcie we wdrożeniu do branży archiwizacji i digitalizacji
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Przyjazny zespół i atmosferę współpracy
- Szybką rekrutację – tylko jeden etap
Podobne oferty:
04.09.2025
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...
04.09.2025
Client Support Specialist with French
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
04.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Just GYM!
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Starołęcka 42
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta....