Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje Główne Zadania
  • Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach.
  • Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań przy pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie narzędzi CRM (np. Outlook, Salesforce) do zarządzania danymi.
  • Identyfikacja okazji sprzedażowych i zgłaszanie nieprawidłowości procesowych.
Oczekujemy
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność korzystania z systemów CRM.
  • Mile widziane: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) z perspektywą długoterminową.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników.
  • Praca zdalna lub hybrydowa (w większych miastach).
  • Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie w rozwoju kompetencji sprzedażowych.
  • Nowoczesne narzędzia i systemy pracy.
  • Przyjazne środowisko i wsparcie zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Twoje Główne Zadania Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach. Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań przy pierwszym kontakcie. Wykorzystywanie narzędzi CRM...

Więcej informacji

02.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Twoje Główne Zadania Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach. Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań przy pierwszym kontakcie. Wykorzystywanie narzędzi CRM...

Więcej informacji

01.11.2025

Pracownik działu obsługi klienta

Firma: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "MARTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów

wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowanie zamówień oraz zamawianie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia