Ogłoszenie numer: 9495061, z dnia 2025-02-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Alwernia
Opis stanowiska
- Zapewniaj pozytywne pierwsze wrażenie, witając gości z energią,
- Promuj wyjątkowe produkty i doświadczenia,
- Obsługuj sprzedaż i kasy POS efektywnie,
- Zarządzaj zwrotami i wymianami,
- Dbaj o estetykę ekspozycji na półkach,
- Pracuj wspólnie z zespołem,
- Przenoś rzeczy gdy jest to konieczne,
- Włącz się w procesy inwentaryzacji,
- Wspieraj nowe osoby w zespole,
- Obsługuj klientów z zaangażowaniem.
Wymagania
- Pozytywne nastawienie, energia i kreatywność,
- Dobra organizacja i punktualność,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Dyspozycyjność, w tym możliwość pracy weekendowej,
- Otwartość na nowe doświadczenia,
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży detalicznej mile widziane, ale nie wymagane.
Oferujemy
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym projekcie,
- Przyjazna, młoda i kreatywna atmosfera zespołu,
- Rozwój umiejętności interpersonalnych,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity,
- Zorganizowany transport do miejsca pracy.
Podobne oferty:
12.03.2025
Pracownik ds. Obsługi klienta
Firma: Grupa Pascal
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych, Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi...
11.03.2025
Pracownik działu obsługi klienta - staż
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i sprzedaży6. Przygotowywanie zamówień oraz zamawianie towaru Wymagania...
11.03.2025
Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe: Sorgfältige und genaue Erfassung von Informationen in unserem...