- Standardowa obsługa klientów,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży,
- Utrzymanie standardów ekspozycji towarów,
- Wystawianie dokumentacji handlowej,
- Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso,
- Zarządzanie reklamacjami,
- Ochrona mienia firmy,
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Min. 1 rok doświadczenia w handlu i obsłudze klienta,
- Umiejętności handlowe,
- Doświadczenie w aktywacji klientów,
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Łatwość w komunikacji interpersonalnej,
- Prawo jazdy kat. B.
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Umowa o pracę na pełen etat,
- System premiowy zależny od wyników sklepu i osiągnięć osobistych,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do sportu.
Podobne oferty:
18.07.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
18.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
18.07.2025
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...