- Standardowa obsługa klientów,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży,
- Utrzymanie standardów ekspozycji towarów,
- Wystawianie dokumentacji handlowej,
- Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso,
- Zarządzanie reklamacjami,
- Ochrona mienia firmy,
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Min. 1 rok doświadczenia w handlu i obsłudze klienta,
- Umiejętności handlowe,
- Doświadczenie w aktywacji klientów,
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Łatwość w komunikacji interpersonalnej,
- Prawo jazdy kat. B.
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Umowa o pracę na pełen etat,
- System premiowy zależny od wyników sklepu i osiągnięć osobistych,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do sportu.
Podobne oferty:
27.07.2025
Specjalista ds. Współpracy z Przewoźnikami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów
Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami transportowymi Negocjowanie warunków współpracy Poszukiwanie optymalnych rozwiązań spedycyjnych Utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami transportowymi Współpraca z innymi działami w firmie Komunikatywność i swoboda w rozmowach telefonicznych Doświadczenie w...
27.07.2025
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
DOBIERANIE NARZĘDZI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGODNIE Z PROCEDURAMI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU ZAISTNIAŁYCH PROBLEMÓW Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA KLIENTA ONLINE Wymagania inne: • BARDZO DOBRA...
27.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować...