- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media).
- Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów.
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń marki Xiaomi.
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych projektowych i utrzymywanie najwyższych standardów obsługi.
- Aktywne wspieranie celów zespołowych i budowanie pozytywnej atmosfery pracy.
- Płynna znajomość języka polskiego (poziom C1).
- Znajomość języka angielskiego (poziom B1).
- Podstawowa obsługa komputera w środowisku Windows.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
- Wysoka komunikatywność oraz zdolność do skutecznego rozwiązywania problemów.
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie i wspierające środowisko zespołowe.
- 2 tygodnie kompleksowego szkolenia wprowadzającego (w biurze).
- Hybrydowy model pracy: pierwsze miesiące stacjonarnie, następnie możliwość pracy zdalnej (30% czasu).
- Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie oraz karta MultiSport.
- Budżet miesięczny na platformie MyBenefit.
- Możliwości rozwoju poprzez sesje coachingowe i rozwój umiejętności.
- Dodatkowe udogodnienia: Owoce w środy i Dni Pizzy.
Podobne oferty:
05.12.2025
Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium
Firma: Medicover Fitness & Gym
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Władysława Reymonta 22
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach, wspieraj Kierownika Klubu,...
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA 100% ZDALNA Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości...
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta, Aktywne komunikowanie się w...