Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media).
  • Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów.
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń marki Xiaomi.
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych projektowych i utrzymywanie najwyższych standardów obsługi.
  • Aktywne wspieranie celów zespołowych i budowanie pozytywnej atmosfery pracy.
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka polskiego (poziom C1).
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B1).
  • Podstawowa obsługa komputera w środowisku Windows.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
  • Wysoka komunikatywność oraz zdolność do skutecznego rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie i wspierające środowisko zespołowe.
  • 2 tygodnie kompleksowego szkolenia wprowadzającego (w biurze).
  • Hybrydowy model pracy: pierwsze miesiące stacjonarnie, następnie możliwość pracy zdalnej (30% czasu).
  • Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie oraz karta MultiSport.
  • Budżet miesięczny na platformie MyBenefit.
  • Możliwości rozwoju poprzez sesje coachingowe i rozwój umiejętności.
  • Dodatkowe udogodnienia: Owoce w środy i Dni Pizzy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

05.12.2025

Opiekun / Opiekunka Klienta Saunarium

Firma: Medicover Fitness & Gym

Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Władysława Reymonta 22

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach, wspieraj Kierownika Klubu,...

Więcej informacji

05.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

PRACA 100% ZDALNA Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości...

Więcej informacji

05.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta, Aktywne komunikowanie się w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia