Planika produkuje i sprzedaje na całym świecie ekologiczne kominki. Zatrudniasz się u nas, żeby mieć interesującą pracę, ale otrzymasz znacznie więcej: lepszego szefa, lepszą przyszłość i wizję rozwoju osobistego. Poczujesz się jak dzieciak, który zamienił landrynkę na jajko niespodziankę. Przystępując do naszego zespołu, będziesz mógł wybrać zadania, które w naturalny sposób uwielbiasz robić. A wynagrodzenie? Sam siebie wycenisz. Pieniądze pójdą w ślad za dobrymi pomysłami. Nasza organizacja ma nietypowy i eksperymentalny sposób zarządzania polegający na braku sztywnej struktury, w której każdy ma poczuć się wolny. Ta swoboda skłania do zaangażowania i brania odpowiedzialności za firmę. W formularzu aplikacyjnym dopisz zdanie „Jestem stworzony do takiej pracy”. My zaprosimy Ciebie na drzwi otwarte, podczas których będziesz miał możliwość zobaczyć jak pracujemy, co robimy i dlaczego to działa. Dowiesz się jak to robimy, żeby mieć takich klientów jak Bill Gates, Cristiano Ronaldo czy Szejk Abu Zabi. Opowiemy Ci jak błyskawicznie awansować w hierarchii kompetencji, co robić żeby zdobyć nowe umiejętności. Na pierwsze spotkanie nie musisz mieć CV, wystarczy chęć poznania nowych możliwości w innym otoczeniu.
- Obsługa i realizacja zamówień
- Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import)
- Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw
- Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi
- Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i księgowością
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Znajomość MS Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w obszarze logistyki
- Dobra znajomość procedur celnych i transportowych
- Pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie,
- Szkolenia wstępne i rzetelny program wdrożenia do pracy,
- Wpływ na działania firmy,
- Wspieranie rozwoju osobistego,
- Partnerskie stosunki i luźną atmosferę,
Podobne oferty:
17.04.2025
Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur rozwiązywania problemów technicznych....
17.04.2025
Specjalista ds. obsługi klienta serwisu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Zakres obowiązków- sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami- realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do zakończenia- wystawianie faktur- przygotowywanie dokumentacji technicznej- koordynowanie dostaw produktów do klientów- dbanie o...
17.04.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. Ta praca jest dla Ciebie...