- Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień w systemie SAP, weryfikacja dostępności stocku i minimalnych ilości lub wartości zamówień, kontrola cen netto
- Organizacja terminowych i kompletnych dostaw, utrzymanie odpowiedniego poziomu obsługi klienta
- Informowanie o dostawach: mailowo, telefonicznie i przez platformy klientów
- Budowanie skutecznych relacji z klientami
- Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie logistyki, przesyłanie zamówień według wymagań
- Dokumentowanie dostaw (WZ/Listy Przewozowe) i fakturacje
- Współpraca z Działami Planowania, Finansów, Sprzedaży, Logistyki, Quality
- Zarządzanie zwrotami i reklamacjami klientów zgodnie z procedurami
- Wykształcenie minimum licencjackie
- Preferowane doświadczenie w międzynarodowym środowisku lub w sektorze FMCG
- Umiejętność komunikacji w języku angielskim na poziomie konwersacyjnym
- Biegłość w obsłudze MS Office
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Zorientowanie na procesy biznesowe, otwartość na zmiany
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umowa zlecenia na 3 miesiące, praca w biurze w Warszawie, okolice Ronda Daszyńskiego
- Dynamiczne i elastyczne środowisko pracy
- Możliwość nauki i rozwoju zawodowego
- Szansa na długoterminową karierę w globalnej firmie
Podobne oferty:
06.09.2025
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji pracy Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na...
06.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unidevelopment S.A
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji...
06.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...