Ogłoszenie numer: 9511108, z dnia 2025-03-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia ubezpieczeniowa
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód,
- Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją,
- Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klientów,
- Obsługa korespondencji mailowej i dokumentów.
Wymagania
- Doświadczenia w obsłudze klienta,
- Dobrej dykcji i umiejętności komunikacyjnych,
- Sprawnej obsługi komputera i kilku systemów jednocześnie,
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku,
- Odpowiedzialności i sumienności,
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej (lub chęć nauki),
- Status studenta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- Płatne szkolenie wstępne,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Zgrany zespół i przyjazną atmosferę,
- Kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej.
Podobne oferty:
06.03.2025
Doradca Klienta
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych Praktyczna znajomość...
04.03.2025
Doradca Klienta
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: śląskie / Wodzisław Śląski
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów również poza Oddziałem (w terenie)...
27.02.2025
Konsultant ds. obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży...