Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

Ogłoszenie numer: 10112600, z dnia 2025-08-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila
  • Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań
  • Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego (poziom C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i sprawne posługiwanie się komputerem
  • Zaangażowanie, samodzielność oraz chęć nauki
Mile widziane:
  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
  • Umiejętność planowania i pracy pod minimalnym nadzorem
  • Dokładność i sumienność

Oferujemy

  • Umowę dopasowaną do Twojej sytuacji (umowa o pracę lub zlecenie)
  • Pracę w pełni zdalną od poniedziałku do piątku (godziny dzienne)
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do okularów i urlopu
  • Program rozwoju zawodowego oraz wsparcie międzynarodowych zespołów
  • Bony okolicznościowe oraz program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

06.09.2025

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Firma: Dorado.pl sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Tychy

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji pracy Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na...

Więcej informacji

06.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Unidevelopment S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji...

Więcej informacji

06.09.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia