Ogłoszenie numer: 10112600, z dnia 2025-08-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila
- Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań
- Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego (poziom C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office i sprawne posługiwanie się komputerem
- Zaangażowanie, samodzielność oraz chęć nauki
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
- Umiejętność planowania i pracy pod minimalnym nadzorem
- Dokładność i sumienność
Oferujemy
- Umowę dopasowaną do Twojej sytuacji (umowa o pracę lub zlecenie)
- Pracę w pełni zdalną od poniedziałku do piątku (godziny dzienne)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do okularów i urlopu
- Program rozwoju zawodowego oraz wsparcie międzynarodowych zespołów
- Bony okolicznościowe oraz program poleceń pracowniczych
Podobne oferty:
06.09.2025
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji pracy Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na...
06.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unidevelopment S.A
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji...
06.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...