Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
- Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje.
- Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania.
- Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Wysoka kultura osobista, odporność na stres i profesjonalizm w kontaktach z klientem.
- Dokładność, świetna organizacja pracy i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie marek premium.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
- Wygodną pracę w 100% zdalną – bez dojazdów i biurowych ograniczeń.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
- Kompleksowe szkolenia i możliwość rozwoju w branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
- Stałe wsparcie zespołu i opiekuna w codziennych wyzwaniach.
Podobne oferty:
05.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
05.07.2025
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lava Group S.C
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja pracy Zaangażowania w...
05.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...