Ogłoszenie numer: 10247714, z dnia 2025-09-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
- Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
- Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
- Znajomość języka angielskiego,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
- Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
- Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
- Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
- Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
- Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...