Ogłoszenie numer: 10219925, z dnia 2025-09-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Norweski)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie rezerwacji i podróży.
- Wsparcie w kwestiach płatności, programów lojalnościowych i usług online.
- Rozwiązywanie problemów i pomoc w nagłych sytuacjach.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętności komunikacyjne, cierpliwość i pozytywne nastawienie.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- Pakiet relokacyjny: transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
- Pracę hybrydową po okresie wdrożenia (6-9 miesięcy).
- Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty:
02.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
02.10.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...
02.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...