- Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna)
- Wprowadzanie danych do systemu
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Dostępność do rozpoczęcia pracy od 16.02.2025
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto + bonus
- Praca w systemie zmianowym (8:00 – 20:30)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Podobne oferty:
28.12.2024
Back office specialist with Italian and English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end users while also supporting a...
27.12.2024
Customer Support Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform Listen carefully and understand customer needs Building a good relationship with the customer Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction C1 language skills level for German and B1/B2 language...
27.12.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...