Specjalista ds. obsługi klienta lpg

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Specjalista ds. obsługi klienta lpg
Miejsce pracy: Zawadzkie
Numer: StPr/25/0077
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie rozmów z klientami w zakresie sprzedaży i płatności. Zarządzanie systemem EOD, w tym dodawanie nowych klientów, obsługa wniosków limitowych. Praca z raportami oraz analiza danych.Monitorowanie i kontrola płatności. Wprowadzanie zamówień elektronicznych oraz potwierdzanie cen. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu rozliczeń. Planowanie logistyki, w tym organizacja tras cystern z autogazem i propanem. Weryfikacja koncesji oraz innych wymaganych dokumentów. Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: obsługa oprogramowania Excel
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: DOKŁADNOŚĆ
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy


Wymagania inne:

Dobra znajomość programu Microsoft Excel umiejętność tworzenia i analizowania raportów, zdolność do efektywnej komunikacji z klientami i współpracownikami, dokładność i skrupulatność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem. Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe (preferowane w dziedzinach takich jak zarządzanie, ekonomia, logistyka, administracja lub pokrewne). Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku preferowane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta, administracji lub logistyce. ) Znajomość języków obcych: mile widziana angielski mile widziany poziom komunikatywny.

Miejsce pracy:

Zawadzkie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 do 5 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Podobne oferty:

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia