Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego

Do Naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego .
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Majakowskiego 7

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub kontraktu B2B

ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • ustalanie terminów dostaw oraz ich potwierdzanie telefoniczne z konsumentem na terenie UE
  • kontakt z klientem niemieckojęzycznym – udzielanie odpowiedzi na zadane pytania
  • udzielanie pomocy kierowcą realizującym dostawy w kontakcie z organami kontrolnymi i klientami
  • rozwiązywanie problemów związanych  z dostawami zgłaszanych przez kontrahentów
  • informowanie i kontakt z kontrahentami w sprawie dostaw
WYMAGANIA:
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym (poziom B1) warunek konieczny
  • komunikatywność.
  • doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
  • studenci 4 roku filologii germańskiej – mile widziani
OFERUJEMY POZA WYNAGRODZENIEM:
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED,
  • kartę sportowa MULTISPORT
  • premiowany  program poleceń,
  • dla obcokrajowców pomoc prawną w załatwieniu karty pobytu czasowego lub stałego ,
  • zapewniamy szkolenie i wdrożenie do pracy przez doświadczonych pracowników
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Bejot E-com Solution sp. z o.o. z siedzibą ul. Majakowskiego 7; 54-317 Wrocław (zleceniodawca- administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Bejot E-com Solution sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia