- obsługa klientów w zakresie przed- i posprzedażowym
- doradztwo produktowe, porównywanie ofert i prezentacja promocji
- rozwiązywanie problemów technicznych oraz wsparcie użytkowników
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1)
- bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
- umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- przyjazne podejście do klientów
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, wsparciu technicznym lub e-commerce
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, szkolenia językowe
- atrakcyjny bonus za polecenie znajomych
- międzynarodowe środowisko pracy i przyjazna atmosfera
- realne możliwości rozwoju kariery i podnoszenia kwalifikacji
Podobne oferty:
08.11.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
08.11.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...
08.11.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...