Firma Dobre Biuro poszukuje obecnie osób na stanowisko:
- Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów.
- Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach.
- Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów.
- Sporządzanie rachunków i dokumentacji klienta.
- Korzystanie z zaawansowanych programów do edycji graficznej i obróbki dokumentów.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2).
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy 4 dni w tygodniu.
- Pełne szkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia.
- Stabilność zatrudnienia na umowie o pracę i płatne nadgodziny.
- Możesz pracować od zaraz lub zaczekać na odpowiedni dla siebie termin.
- Brak konkretnego dress code’u.
Dokładny życiorys w języku polskim lub niemieckim wraz z informacjami na temat dostępności - ile godzin pracy w tyg. i od kiedy dokładnie mogą państwo zacząć prosimy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania. Proszę aplikować w portalu Praca.pl
W przypadku braku możliwości odebrania połączenia – telefonu prośba o SMS, a oddzwonię.
Podobne oferty:
19.09.2024
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na...
19.09.2024
Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi. Wprowadzanie danych do systemu....
19.09.2024
Technical Customer Service Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1 Communicative knowledge of English (B2) Openness in customer relations Ability to communicate freely over the phone Six months of...