Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów.
- Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach.
- Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów.
- Sporządzanie rachunków i dokumentacji klienta.
- Korzystanie z zaawansowanych programów do edycji graficznej i obróbki dokumentów.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2)
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy 4 dni w tygodniu.
- Pełne szkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia.
- Stabilność zatrudnienia na umowie o pracę i płatne nadgodziny.
- Możesz pracować od zaraz lub zaczekać na odpowiedni dla siebie termin.
- Brak konkretnego dress code’u.
Podobne oferty:
24.06.2025
Ekspert serwisu z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Lubisz rozmawiać, masz wyczucie w kontakcie z ludźmi i mówisz świetnie po niemiecku? Mamy pracę, w której to wystarczy - serio. Dołącz do zespołu w Katowicach i pomagaj klientom w taki sposób, w jaki sam chciałbyś być być obsłużony. Bez wciskania, bez stresu, bez angielskiego. Co będziesz robić? odbierasz...
24.06.2025
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell und effektiv zu lösen. Produktberatung: Führe Kunden durch Produktvergleiche, Spezialangebote und Expertenberatung....
24.06.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po...