Ogłoszenie numer: 9550741, z dnia 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Norweskojęzycznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pomoc klientom poprzez telefon, e-mail oraz czat;
- Wsparcie techniczne oraz administracyjne, m.in. zbieranie opinii, przypomnienia o płatnościach;
- Obsługa reklamacji oraz zapytań dotyczących umów i rozliczeń;
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych na pierwszej i drugiej linii wsparcia.
Wymagania
- Doskonała znajomość języka norweskiego (C1) i dobra angielskiego (B2);
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz techniczne;
- Gotowość do pracy zmianowej oraz sprzedaży dodatkowej.
Mile widziane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Oferujemy
- Równouprawnienie i międzynarodowe środowisko pracy;
- Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring;
- Team-building i wsparcie lidera zespołu;
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatną opiekę medyczną;
- Umowę o pracę lub zlecenie.
Podobne oferty:
17.03.2025
Doradca klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie błędów. Biegła znajomość języka niemieckiego (min....
17.03.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
17.03.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...