Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)

Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office
  • Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej
  • Aktywne komunikowanie się w zespole
  • Monitorowanie czatu i reagowanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i w piśmie
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
  • Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Silne umiejętności interpersonalne i empatia w celu skutecznej obsługi klienta w różnych sytuacjach

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego (poziom B2)
Oferujemy:
  • Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
  • Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

07.09.2024

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

Firma: WBS Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Sokołów Podlaski

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla...

Więcej informacji

07.09.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...

Więcej informacji

07.09.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich swobodnie komunikować posiadasz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia