(ORKE Customer Success Specialist)
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
Miejsce pracy: Warszawa
- Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
- Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę zlecenie i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- Przyjazną kulturę organizacyjną
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
Podobne oferty:
21.02.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Kielno
Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa urządzeń biurowych.-...
21.02.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta Realizacja celów...
21.02.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...