Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0695
OBOWIĄZKI:
Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata powiązanego doświadczenia, umiejętności: obsługa telefonu, komputera i programów w środowisku Windows, zdolność biegłej komunikacji, multizadaniowość. Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym (test rekrutacyjny).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty:

09.03.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...

Więcej informacji

09.03.2025

Customer Service Professional with Croatian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...

Więcej informacji

09.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia