Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata powiązanego doświadczenia, umiejętności: obsługa telefonu, komputera i programów w środowisku Windows, zdolność biegłej komunikacji, multizadaniowość. Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym (test rekrutacyjny).
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Podobne oferty:
09.03.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...
09.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
09.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.