- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami z Włoch,
- doradzanie i przedstawianie dopasowanych rozwiązań,
- realizacja celów sprzedażowych i jakościowych,
- dbanie o pozytywny wizerunek marki i wysoką jakość obsługi,
- współpraca z zespołem i raportowanie wyników,
- dbałość o komunikację (na podstawie gotowych scenariuszy rozmów).
- znajomość języka włoskiego na poziomie min. C1,
- łatwość w nawiązywaniu rozmów i umiejętność aktywnego słuchania,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta włoskiego,
- nastawienie na cele i konsekwencja w działaniu,
- dobra organizacja pracy i samodzielność.
- pracę w pełni zdalną
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty o podstawę godzinową 10€-12€ brutto/h + możliwe premie sprzedażowe
- pakiet benefitów
- szkolenia wprowadzające i rozwój w strukturach międzynarodowych
Podobne oferty:
16.10.2025
Lider elektroniki z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i potrafi znaleźć rozwiązanie...
16.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
16.10.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...