Ogłoszenie numer: 10401597, z dnia 2025-11-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych
- Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania
- Zarządzanie limitami karty oraz aktualizacja danych kontaktowych
- Obsługa reklamacji i inicjowanie zwrotów z tytułu gestów dobrej woli
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego (min. B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Elastyczność w działaniu i zdolność do dostosowywania się do zmieniających się tematów
- Umiejętność zachowania spokoju i empatii
- Gotowość do zaprezentowania zaświadczenia o niekaralności
Oferujemy
- Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy i elastyczny grafik
- Szkolenie wstępne i możliwość pracy zdalnej
- Programy dbające o dobre samopoczucie, e-learning oraz bonusy za polecenie znajomych
- Możliwość uczestnictwa w kursach językowych
Podobne oferty:
22.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
22.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....
22.11.2025
Customer Advisor with Norwegian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....