Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta
  • Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania:
  • Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2)
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami
  • Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM)
Oferujemy:
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
  • Umowa zlecenie
  • Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
  • Imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.09.2025

Customer Support Specialist with French in the retail industry

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...

Więcej informacji

02.09.2025

Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim

Firma: Promedica24

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM...

Więcej informacji

02.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zadania: Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy. Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Zarządzanie bazą danych klientów,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia