- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej
- Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta
- Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów
- Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2)
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów
- Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami
- Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM)
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
- Umowa zlecenie
- Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
- Imprezy integracyjne
Podobne oferty:
02.09.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...
02.09.2025
Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Firma: Promedica24
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM...
02.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ESline Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania: Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy. Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Zarządzanie bazą danych klientów,...